ketika jari-jemari berbicara
rnDu sMa dya !!
Sunday 3 July 2011 | 15:48
hurm , ble rindu dy .. syik menitis je air mata niey .. hayya , susa meyh ? Ble la pat jumpa dy agy kn ? ee , npe la dy pergi cpt cgt .. misz dy cgt2 !! hurm .. i misz my brother .. misz him damn much .. Lyza syunk abg lyza sgt2 .. no one can change his place from my heart ! Hurm , Lyza benci btul bile tgh sorunk2 niey .. mzty je adew misz someone , then ,, ble misz tuw mula la nk menitis air mata MAHAL Lyza niey .. hehe .. susa la idop niey .. hayya ,, kene sabar meyh .. Lyza xmow cdieyh2 lagi .. walaupown abg da xdew , Lyza mzty kuad .. Life must go on , kan ?.. xpe la .. even my brother not in this world anymore , he alwys in my heart .. lurve him alwys .. 

ee , ape la aQ niey .. nk b'cdieyh plak .. hoho .. xpe la .. aQ nnges pown , xde org nmpak .. hehe .. hurm , burink la bile sorunk2 at rumah niey .. syik layan perasaan niey je .. hohoho .. k la korunk , klau lyza type lame2 ,nnti bsah plak pipi lyza niey .. hehehe ..
k bubye .. salam smua .. ^_^

_TAMAT_
0 Comment(s)
Hyep korang =D da singgah blog Liza tu , pandai2 la tinggalkan jejak and follow Liza k ? Tak mow sombong meyh :)

 skodeng blog Liza Entry
The writer
Linkies
edited byLyza Qayudonajew

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .

OLD | NEW